آموزش ریاضیات و فیزیک

«مهم آن است که هرگز از پرسش باز نایستیم» آلبرت انیشتین

آموزش ریاضیات و فیزیک

«مهم آن است که هرگز از پرسش باز نایستیم» آلبرت انیشتین

دانلود کتاب درسی فیزیک (2) و آزمایشگاه - سال دوم دبیرستان

این کتاب نیاز به معرفی نداشته و مرجع اصلی تدریس در مدارس ایران می باشد. بنابراین دانلود این کتاب را به تمامی دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان و داوطلبان شرکت در کنکوری سراسری و آزاد پیشنهاد می نمایم.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار اهم متر برای اندروید

این برنامه کم حجم و بسیار ساده بوده و به منظور اندازه گیری میزان اهم هرگونه مقاومتی می پردازد. دانلود این نرم افزار را به دانش آموزان سال سوم دبیرستان و داوطلبان کنکور سراسری و آزاد توصیه می نمایم.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب درسی فیزیک (1) و آزمایشگاه - سال اول دبیرستان

این کتاب نیاز به معرفی نداشته و مرجع اصلی تدریس در مدارس ایران می باشد. بنابراین دانلود این کتاب را به تمامی دانش آموزان مقطع اول دبیرستان و داوطلبان شرکت در کنکوری سراسری و آزاد پیشنهاد می نمایم.

ادامه مطلب ...

نرم افزار محاسبه درصد تستهای زده شده

امروز برنامه ای را برای شما آماده کرده ام که به وسیله آن می توانید به سادگی میزان درصد خود را در آزمونهای مختلف بدست آورید.


ادامه مطلب ...

برندگان نوبل فیزیک 2012

آکادمی سلطنتی علوم سوئد جایزه نوبل فیزیک امسال را بطور مشترک به Serge Haroche از فرانسه و David Wineland از ایالات متحده آمریکا اهدا نمود.
ادامه مطلب ...

دانلود کتاب جمع بندی روابط و فرمولهای فیزیک دبیرستان

این فایل شامل سه کتاب فیزیک سالهای اول، دوم و سوم دبیرستان می باشد که هر کتاب حاوی جمع بندب فرمولها و روابط مهم و پرکاربرد فیزیک می باشد.


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار فرمولهای ریاضی برای اندروید

این برنامه که برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید تهیه گردیده حاوی فرمولهای مهم و پرکاربرد ریاضیات از جمله لگاریتم، مثلثات، مشتق، انتگرال و ... می باشد که می تواند هم برای دانش آموزان و هم دانشجویان مفید باشد.


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار فرمولها و روابط فیزیک دبیرستان برای جاوا

نرم افزار فرمولها و روابط فیزیک در دوره دبیرستان برای گوشی هایی که قابلیت اجرای نرم افزارهای جاوا را دارند تهیه گردیده و خلاصه ای از مباحث فیزیک دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی می باشد.


ادامه مطلب ...

دانلود کتاب فرمولهای ریاضی

این کتاب حاوی فرمولهای مهم و پرکاربرد ریاضیات از جمله لگاریتم، مثلثات، مشتق، انتگرال و ... می باشد که می تواند هم برای دانش آموزان و هم دانشجویان مفید باشد.


ادامه مطلب ...

پرسش و پاسخ

در این قسمت می توانید هر پرسشی درباره دروس ریاضیات و فیزیک دارید شامل حل مسئله و تست و نحوه مطالعه را با درج در قسمت نظرات مطرح سازید تا در اولین فرصت پاسخ خود را دریافت نمایید.