آموزش ریاضیات و فیزیک

«مهم آن است که هرگز از پرسش باز نایستیم» آلبرت انیشتین

آموزش ریاضیات و فیزیک

«مهم آن است که هرگز از پرسش باز نایستیم» آلبرت انیشتین

راهنمای استفاده از وبلاگ

با سلام خدمت شما دانش‌آموز عزیز که اشتیاق شما به علم و دانش بویژه علاقه‌مندیتان به علوم ریاضیات و فیزیک شما را به این وبلاگ رسانده است.

در اینجا شما می‌توانید با مراجعه به فهرست موضوعات در سمت راست وبلاگ و انتخاب گروه مورد نظر به اطلاعات مفیدی که در زمینه آموزش دروس ریاضیات و فیزیک از اینترنت گردآوری گردیده و یا توسط خودم تدوین گشته دسترسی پیدا نمایید.

هدف از راه‌اندازی این وبلاگ یاری رساندن به دانش‌آموزان مقطع دبیرستان و پیش‌دانشگاهی و عزیزانی که قصد شرکت در کنکور را دارند می‌باشد تا با دسترسی سریع به منابع آموزشی و کمک آموزشی لازم برای شناخت و یادگیری هرچه بهتر شما در دروس مربوطه زمینه‌ساز برای موفقیت شما باشم. به مرور زمان سعی خواهم نمود با تکمیل وبلاگ گنجینه ارزشمندی را به شما عرضه نمایم. به همین منظور توصیه می‌نمایم بطور مرتب به ما سر بزنید تا از مطالب جدید بهره بگیرید. برای آگاهی می توانید در قسمت آخرین مطالب از جدیدترین پستهای اضافه شده با خبر شوید.

همچنین در بخش "پرسش و پاسخ" آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه درسی و یا برنامه‌ریزی و مشاوره تحصیلی خواهم بود.

در ضمن عزیزان ساکن تهران که تمایل دارند از کمک بنده برای تدریس خصوصی استفاده نمایند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بروی اینجا کلیک نمایند یا با ایمیل a.asbaghi@gmail.com مکاتبه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد